MiniCRM – prosto, szybko, w jednym miejscu

Od dłuższego czasu szukałam prostego w obsłudze narzędzia internetowego, które pomogłoby mi w zarządzaniu siecią kontaktów jakie utrzymuję z klientami i blogerami pracując w marketingu. Z pomocą przyszedł mi Paweł Tkaczyk i jego wpis na Twitterze.

vvvhttps://twitter.com/paweltkaczyk

ddddd

Postanowiłam dać szansę polecanemu narzędziu CRM – miniCRM. W swojej pracy codziennie nawiązuję relacje z klientami, a jeszcze częściej z blogerami. Kontakty do nich miałam porozrzucane po skrzynce mailowej, a natłok maili sprawił, że coraz trudniej było odszukać daną osobę. Musiałam uporządkować kontakty, zebrać je w jeden plik i mieć wszystko razem, by w razie potrzeby szybko skontaktować się z kim trzeba. Plik excela nie bardzo przypadł mi do gustu, szukałam raczej programu/narzędzia online, z możliwością łatwego dopisywania notatek, udostępniania pliku innym. MiniCRM okazał się strzałem w dziesiątkę.Tym bardziej, że jego główne hasło to: “Prosty CRM dla małych firm”. Wielkie, multimedialne narzędzia są ok, ale dla potężnej firmy dysponującej tysiącem kontaktów. Są jednak mniejsze firmy oraz osoby prywatne, które szukają podobnych narzędzi, ale oferujących także prostsze plany.

images

Co Ty i twoja firma mogą zyskać dzięki miniCRM?

Po pierwsze możesz w jednym miejscu stworzyć bazę swoich klientów, dopisać o nich szczegółowe informacje, a także wyeksportować dane do pliku Excela. Kontakty możesz podzielić na firmy, osoby indywidualne. Z miniCRM, w zależności od wybranego planu, może korzystać wielu użytkowników, a ich funkcje mogą się różnić. Dodając jakiś kontakt do bazy, możesz określić kto może go oglądać, komentować.

Drugą, niezwykle cenną funkcją miniCRM są tzw. zadania. Najprościej mówiąc, możesz zlecić innemu użytkownikowi narzędzia wykonanie jakiegoś zadania na określony termin. W zakładce możesz dokładnie ustawić szczegóły zadania, kiedy ma włączyć się przypomnienie, z jakim klientem z bazy powiązane jest zadanie.

sfasfaf

Przydatna jest również zakładka z historią działań. Raporty dostępne są w płatnych planach. Przyjrzyj się też funkcji Interesy , w której przechowasz kluczowe informacje na temat potencjalnej sprzedaży. Każdy interes może być podzielony na etapy  sprzedażowe.

Czy faktycznie mini i prosto?

Tak, ze względu na:

  • prosty w obsłudze interfejs
  • dokładne opisy funkcji ( porady w dymkach), więc każdy szybko zrozumie w czym rzecz

minicrm3

  • MiniCRM jest dostępny w języku polskim
  • Darmowy okres próbny
  • Wiele planów do wyboru, zróżnicowana cena i funkcje w zależności od wyboru
  • Dostępny online, a więc wszędzie kiedy i gdzie chcesz

d

minicrm1

CRM, czyli systemy zarządzania relacjami z klientami, są dziś niezwykle popularne. Bazy klientów firm rosną szybko, a w konsekwencji coraz trudniejsze staje się ich sprawne zarządzanie. Z pomocą przychodzą narzędzia i programy internetowe. We wpisie przedstawiłam tylko jeden z nich, miniCRM, więc opinia dotyczy tylko jego funkcjonowania, brakuje tu porównania z innymi narzędziami.

MiniCRM oceniam na 5 i chętnie korzystam z niego w codziennej pracy. Doceniam go za prostotę obsługi i wyposażenie w najważniejsze funkcje. W moim przypadku są one wystarczające, gdyż nie muszę dokonywać transakcji z klientami, nie zajmuję się typową sprzedażą. Dla handlowców na pewno będzie stanowił spore ułatwieniem, pomoże delegować interesy w zespole.

Opisy wszystkich funkcji narzędzia znajdziesz tutaj.

MiniCRM polecam wszystkim, którzy szukają szybkiego i przejrzystego wsparcia w porządkowaniu bazy klientów, nie mają bardzo dużych wymagań co do rozbudowanych funkcji, a przede wszystkim chcą lepiej komunikować się w zespole i oczywiście z klientami.

Dzięki Paweł Tkaczyk

Dzięki MiniCRM

https://www.youtube.com/user/minicrm

Czytelniku, czy słyszałeś o MiniCRM? Z jakich narzędzi CRM korzystałeś/ korzystasz? Czy uważasz, że takie narzędzia są potrzebne? Może znasz lepsze rozwiązania? Daj znać 🙂

K

Advertisements